Re: Instalator Windows

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 23:08:31 MET DST

Robert Bazylewicz, e-mail: antispam_email@onet.pl napisał(a):

> czyli nie masz juz klopotow z 'naprawa' w rejestrze (nadales uprawnienia),
> problem tkwi teraz w dostepie do katalogow.
>
> Nadaj pelne uprawnienia dla D:\WINNT\USTAWIENIA\SQL\MSSQL$BITCOM\Install\

> build 760 czy 761?

build 760

OK, problem rozwiazany. Rzeczywiscie przyczyna byla w braku dostepu zarowno
do katalogu z zainstalowanym MSDE (C:\Program Files...) jak rowniez do
katalogu z baza danych (D:\WINNT\SQL...). Po prawie pol godzinnej zabawie z
dodawaniem praw, przelogowywaniem sie, czytaniem logow problem wreszcie
udalo mi sie rozwiazac :-). Serdecznie dziekuje zarowno Tobie jak i
Michalowi. Dalo sie z tym pracowac a jednak denerwowalo .... ;-)

--
Pozdrawiam
Leon