Re: Dodawanie W98/Me do domeny W2003 serwer - PILNE !

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 21:12:47 MET DST

> nie do konca - DS Client dla Windows 9x znajdziesz na plycie z windows
> 2000 server - jezeli masz klopoty z dostaniem takowej to daj znac - gdzies
> ci to udostepnie

Bardzo proszę o udostępnienie.Mam W2003 serwer std.pl. jako kontroler domeny
oraz W98/Me oraz w2000/XP jako stacje robocze.

2000/XP po dodaniu do domeny chodzą poprawnie (pod warunkiem uruchomienia
DNS na serwerze (zrobiłem) i wpisaniu w pierwszy DNS klienta adresu
kontrolera.
Udało sie nawet poprzez rejestry wrócić z profilami "na miejsce" ale tylko
dla użytkowników z prawami admina na stacji roboczej. Gdy użytkownik mam
mniej niż admin profile nie chca się "ujawnić"- pewnie spowodowane to jest
znowu jakimis prawami dostępu do plików na stacji roboczej.Moze i na to jest
rada??

Adres podam na priva.Chyba,ze wystawisz na serwer.

Pozdrowienia
Piotr