Re: jakie oprogramowanie spelnia takie wymagania?

Autor: Marek Lubiński <maro888_at_no.spam.wp.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 19:53:38 MET DST

"Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote in message
news:d3echp$khe$1@inews.gazeta.pl...

> MOM
> wlasne skrytpy korzystajace z WMI

Skrypty jak rozumiem do wysylania emaili i sms?

> MOM (nie jestem pewien co do zbierania logowa ale monitorowanie ich jak
> najbardziej)
> Log Caster
> wlasne skrytpy korzystajace z WMI

skrypty - do czego (do monitorowania?)

> ISA SErver

W jaki sposób na ISA Server zablokowac dostep aplikacji gadugadu do
internetu albo innej (nie wykorzystując blokady portów) - bo niektore
aplikacje automatycznie przelaczaja sie na inne porty

> SMS

Dziękuję za odpowiedzi.