Re: Dodawanie W98/Me do domeny W2003 serwer - PILNE !

Autor: Golibroda <brak_at_adresu.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 15:38:11 MET DST

> powinno sie, najlepiej jeszcze zainstalowac na nich klienta uslug
> katalogowych
> a na kontrolerze Windows 2003 obnizyc wymagania zabezpieczen - w
> szczegolnosci
> wylaczyc wymaganie podpisywania ruchu SMB
>
> --
> Tomasz Onyszko [MVP]

Jak zwykle Tomasz niezawodny :)

Tak, czytałem o tym SMB w Microsofcie i o przydzielaniu W98 do domeny
zgodnie:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;555038
ale tam to dość skomplikowanie wygląda.

Proszę podpowedz, jak obnizyc te zabezpieczenia a w szczególności wyłaczyć
podpisywanie SMB.
Jakie to skutki dla sieci i bezpieczeństwa niesie ten ruch.Mam XP,2000,
98,Me

Pozdrówka Piotr