Re: Dodawanie W98/Me do domeny W2003 serwer - PILNE !

Autor: Golibroda <brak_at_adresu.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 15:29:46 MET DST

> Załóż konto użytkownikowi tego Win9x/Me na owym 2003, z hasłem - z jakim
> loguje się do swego Windows ów użytkownik.

Hasła na W2003 są założone, mają odpowiednie uprawnienia i przypisania do
grup.
Tylko jak wymuszę na serwerze "zmień hasło przy pierwszym logowaniu" to po
podaniu na stacji roboczej starego hasła i 2x nowego nie chce przejść dalej
autoryzacji.
Jak dam mu hasło bez zmiany przy pierwszym logowaniu to wpuszcza użytkownika
jednak on poprzez otoczenie sieciowe wchodząc do innego juz dodanego do
domeny np w celu skonfigurowaniu drukarki woła o jakieś hasło.

Pozdrówka
P.