[CMD] W2k-AD dodawanie drukarki sieciowej na stacji

Autor: Michal Kwiatkowski <mikeskil_at_polbox.odspamiacz.com>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 11:29:58 MET DST

Witam!

Jest sobie drukareczka z printserverem na stałym IP, powiedzmy 192.168.0.10.
i druga - share serwera \\serwer\printer1 Chciałbym za pomocą polecenia
powłoki (ew. mmc) zainstalować ja na wybranych stacjach; sęk w tym, że ZU
nie ma praw by zainstalować ją samodzielnie, więc pierwsza instalacja na
stacji odbywała się z konta admina - co wymagało spaceru ;-) Obecnie jest
do zrobienia kilka instalacji na stacjach w różnych lokalizacjach -
chciałbym do tego zaprząc psexec na prawach admina i odpowiedni skrypt cmd,
jednak nie mogę wygooglać nic na temat :( O ile share można załatwić przez
net use (choć nie wiem jak zrobić z niej domyślną, ale to już pół biedy),
to nie mam pojęcia jak zrobić nowy port TCP z powłoki...

Może wiecie jak to ugryźć?

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski