Udostępnianie internetu ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 10:03:43 MET DST

Cześć.
Problem stary jak świat, ale nie gańcie mnie.
Mam tylko małe szczegółowe pytanko, bo udostępnianie
w zasadzie u mnie działa. Więc co jest ?
Ano jest tak:
Internet dostarczany drogą radiową do kompa który udostępnia to połączenie
(nazwijmy go serwerem) do drugiego (nazwijmy go klientem).
Jest wszystko skonfigurowane i działa O.K. Ale,
od jakiegoś czasu jest tak, że jak jest już włączony serwer i włączam
klienta
to nie widzą się w sieci (nie chodzą pingi nie ma internetu), we
właściwościach sieci
status "połączony" i na serwerze i na kliencie. Żeby to odświeżyć muszę na
serwerze
wyłączyć połączenie lokalne i włączyć i wtedy wszystko rusza, pingi itd.
Potem mogę do woli resetować klienta, wylogowywać i logować się i będzie już
działało.
Jak jest odwrotnie, czyli klient jest włączony, a serwer uruchamiam później
to jest wszystko O.K.
Zauważyłem, że jest tak od kiedy na serwerze przeinstalowano WinXP Sp2, ale
zaporę też
skonfigurowałem, wydaje mi się, odpowiednio. :-))
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to proszę się podzielić. Problem nie jest
palący,
ale denerwujący.

Pozdrawiam
Długi