Re: problem z "wyszukaj" w XP pro

Autor: Piotr Nowak <pn123_at_mail.dk>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 16:14:15 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk" <blackfox@x-privat.org> napisał
w wiadomości news:4259081D.80809@blackfox.org...

> W lokalizacji %windir%\inf znajdź plik srchasst.inf - z menu
> kontekstowego wywołanego prawym klawiszem myszy wybierz pozycję
> "Zainstaluj". Potrzebna będzie płyta z systemem. Powyższa operacja
> powoduje ponowną instalację składników wyszukiwania. Sprawdź też system
> na okoliczność występowania różnej maści szkodników.
>
> --
> Regards
> Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk

Dzięki za radę, ale nie mam jako takiej płyty systemowej tylko 2 dyski z
obrazem dostarczone razem z nowym notebookiem na których jest system. Tak
więc nie jestem w stanie tego zrobić w ten sposób. Poza tym komp chce ode
mnie pliku z Sp2, który powinien byc na dysku. czy jest jaks inny sposób? i
czy ma to związek z połowicznie niedziałającym IE?
wirusów nie mam - sprawdzone Norton AV (baza z 6.04), AD-Aware niczego nie
znajduje.
pozdrawiam