pilne pytanko o apache pod windows

Autor: gizmoo <krullu_at_o2.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 14:39:37 MET DST

Witam
Postawilem apache Apache/2.0.53 (Win32)
chciałbym skonfigurowac plik htacces..
nie mam katlogu users w folderze apache wiec go stworzyłem...umiescilem tam
plik htacces gdzie jest odwołanie do pliku z hasłem
i nic nie działa

w httpd conf zapis dla tego wyglada tak
<Files ".htaccess">
    Order allow,deny
    Deny from all
</Files>
nie wiem czy plik z haslem powinien miec nazw .htpasswd ???

plik htaccess
authtype Basic
authname user1
authuserfile d:\www\.htpasswd
require user1

a pokazuje mi taki komunikat
 The requested URL /~user1 was not found on this server.
nie wiem czy robie cos nie tak czy ze swojego poziomu musze jeszcze cos
zrobic?????
a necie nie moge nic znalezc na to
a zalezy mi na identyfikacji nie przez php ale przez www
wchodzi kowalski podaje haslo i ma dostep

Bardzo prosze o pomoc