Re: pamiec nie moze byc write :(

Autor: Akeem <akeemek23_at_hotmail.com>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 13:38:42 MET DST

Rados艂aw Sok贸艂 wrote:

> To bardziej wygl膮da na b艂膮d w jakiej艣 bibliotece. Albo co艣
> podmieni艂o kt贸r膮艣 z domy艣lnych bibliotek, albo doinstalowa艂o
> co艣.
>
> Gdyby tylko Explorer lecia艂, podejrzewa艂bym kt贸ry艣 z modu艂贸w
> 'shell extension', jednak objawy z putty i telnetem kieruj膮
> podejrzenia raczej ku WinSockowi.
>
> Moje rady:
>
> - zapu艣膰 Process Explorera i zobacz jakie biblioteki
> 艂aduj膮 'wysypuj膮ce si臋' procesy
>
> - zapu艣膰 System File Checker (sfc /scannow)
>
> - uruchom LSPFix 偶eby zobaczy膰 czy nie masz jakiego艣
> syfu w 艂a艅cuchu modu艂贸w WinSock

> [...]

Witam :)

problem polowicznie rozwiazalem , dziala juz putty i telnet ale dalej
sypie sie na explorerze , i teraz pytanie do Pana Radka :)

puszczajac sfc /scannow chce plytki winxp dalem mu ja a ten do mnie ze
nie ma plytki - co dziwne jest

winsocki mialy bledy ale odinstalowalem i zainstalowalem od poczatku i
teraz juz chula , gdzie i co to jest Rootkit Revealer i gdzie to znalezc ?

pozdrawiam akeem