Re: neostrada na WinNT???

Autor: Akeem <akeemek23_at_hotmail.com>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 12:55:01 MET DST

Marek Lubiński wrote:

> Czy jest możliwe uruchomienie neostrady (z modemem USB) na WindowsNT? Mam
> jakiś soft do obsługi USB pod NT, ale nie wiem czy potem znajdą się
> sterowniki do modemu pod WinNT.
> Czy ktoś z was to już robił?
> Drugie pytanie, czy można na WinNT uruchomić udostępnianie połączenia
> internetowego? Ja sobie wykombinowałem tak: W kompie WinNT karta sieciowa ze
> statycznym IP (192.168.0.1/24)+modem USB z NEO. W innych kompach połączonych
> z tym NT adresy statyczne 192.168.0.x/24 z bramą 192.168.0.1 i dns
> 192.168.0.1. Czy dodatkowo na WinNT musi byc włączony IP Forwarding? Czy w
> [...]

hmm rozne jak widze sa tu opinie co i jak , mialem wlasnie kompa na nt a
ze byl stabilny wiec postanowilem go podpiac jako gate do xDSL ( tylko
modem nie na usb ) zainstalowalem do tego WinGate 5.0.1 i calkiem niezle
sobie poradzilo z siecia 4 kompy <- calkowicie testowa siec ->, hmm co
do modemu usb to gdzies na necie widzialem jakies sterowniki do
thompsona czy jakos takos , no probuj powodzonka ...

pozdro akeem