problem z "wyszukaj" w XP pro

Autor: Piotr Nowak <pn123_at_mail.dk>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 10:59:45 MET DST

nie działa "wyszukaj" w XP pro. po kliknięciu w menu start na "wyszukaj" win
wiesza się chwilkę, po czym wszystko wraca do normy i nic sie nie dzieje. To
samo gdy próbuję z prawego klawisza myszy. nie instalowałem nic ostatnio
oprócz wtyczki peercast do winampa.
Podobny problem z wieszaniem się mam z IE na niektórych stronach nie daje
się otworzyć następnych stron , IE wiesz się na chwilę po czym jakby nigdy
nic wraca do "normalnej pracy" nie uruchomiająć dalszych stron, nawet jeśli
użyję opcji uruchom w nowym oknie. Jest tak np na stronie icm.edu.pl i
prognoza pogody. -nie otwiera nic w ogóle. Nie ma tego problemu jak używam
firefox. Czy ktoś wie co się stało? jak przywrócić możliwośc korzystania z
folderu "wyszukaj"??
Pozdrawiam
P.N.