Re: [xp pro sp2] powoli dzialajace aplikacje dosowe

Autor: sapart <sapart_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 12:10:52 MET DST

Użytkownik gacek napisał:

> sytuacja jest taka - jest wspolczesny komputer z XP pro SP2. zakladam ze
> sterowniki sa ok.
>
> problem jest z aplikacjami dosowymi - np. microsoftowy edit odpala sie
> 15 sek, w trakcie dzialania reaguje na klawisze z opoznieniem
> kilkusekundowym.

Witaj, u nas w pracy był podobny problem z aplikacjami dosowymi
pracujacymi pod XP. Wiem ze sa odpowiednie biblioteki na sieci które
rozwiazują ten problem, ale niestety nie pamietam nazwy tych bibliotek.
Zreszta na stronach microsofftu jest ten problem opisany i sposób
rozwiazania
Niewiele szczegółow , ale tyle pamietam na teraz.
pozdrawiam

--
Sapart