Re: laczenie dyskow a system

Autor: Marcin <blackvader.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 20:58:39 MET DST

Woytek <bolski@ekipa.lublin.pl> napisał(a):

> wiem ze pod xp, ale chyba pod 2000 tez mozna robic wirtualne dyski z 2 i
> wiecej logicznych partycji, szukaj w menadzeze dyskow

Mozna zamontowac jedna partycje w folderze drugiej partycji (caly czas z tego
korzystam) ma to jednak taka wade ze ten folder dalej jest ograniczony
rozmiarami tej partycji
O innej mozliwosci tworzenia dyskow nic nie wiem, bycmoze istnieje - nie
zauwazylem tego w kazdym razie w zadnych opcjach.

> BTW. Kto podsunął Ci ten wspaniały pomysł, żeby system postawić na
> ostatniej partycji

PRzez ten dysk przewinelo sie kilka systemow i tak jakos wyszlo :)

Mam jeszcze pytanie. Czy slyszeliscie o jakims narzedziu, ktore potrafiloby
przeniesc system na inna partycje tak by nadal dzialal? Oczywiscie urzytek z
tego bylby niewielki gdyz pewnie wiekszasc programow musialbym reinstalowac,
ale tak z ciekawosci pytam.

 --
Pozdrawiam Marcin
marcin-tryka@o2.pl