Re: w2k3 - nie loguje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 20:27:27 MET DST

Użytkownik "Ci" <limak_84@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d3920t$1cnr$1@news.mm.pl...
[...]
> Jaka nazwe ma plik rejestru w w2k3. W 98 byly user.dat i
> system.dat, w NT bodajze hives w system32\config. A tutaj gdzie??
> i jak sie nazywa??

Tutaj interesują Cię pliki SOFTWARE i ew. SYSTEM z katalogu
\Windows\System32\Config, nazwa pliku odpowiada danej gałęzi rejestru.

> P.S. Cholera tyle problemow z powodu takiej blachostki:)) I
> przepraszam za format wczesniejszych wiadomosci...

No niestety - mnie też wkurza brak zwykłego edytora rejestru w Konsoli
Odzyskiwania. Można się ewentualnie podeprzeć systemem uruchamianym z
CD, czyli czymś w rodzaju Bart's PE Builder
http://www.nu2.nu/pebuilder/, no ale trzeba mieć wcześniej czas żeby
sobie taką płytkę przygotować...

P.S. Dzięki za odpowiadanie pod cytatami, tylko żebyś jeszcze z nich
wycinał cudze sygnaturki ;-).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/