[Irytujące!] - Samoczynne przełączanie INSERT/OVERWRITE

Autor: nijou <nijou_at_go2pl.wstaw-kropke-miedzy-go2-a-pl-i-skasuj-koniec>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 20:23:20 MET DST

Witam! Problem męczy mnie od co najmniej dwóch lat, ale wreszcie się za
niego wziąłem. Pracuję dużo z tekstem. Podczas pracy w MS Wordzie,
Outlook Expressie, Outlooku zdarza się, że samoczynnie przełącza mi się
tryb z "normalnego" na "zastępowanie" (czyli overwrite zamiast insert).
Wkurza mnie niemiłosiernie "pożeranie" ciężko wklepanych literek :\
Powinno się to dziać wyłącznie po naciśnięciu klawisza INSERT. Tymczasem
cholerstwo dzieje się _samo_. Podejrzewam, że jakaś kombinacja klawiszy,
wciśnięta przy szybkim pisaniu odpowiada wciśnięciu INSERTA. Dodam, że
problem występował przy Windows 98, 2000, XP, w Office 97, 2000, 2003...
czyli raczej niezależnie od wersji Windy i Office. Spotkaliście się z
tym? Jest metoda jak uniknąć tego zjawiska?

nijou