Re: Apache 2 pod Windows i SSL

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 19:57:56 MET DST

On Sat, 9 Apr 2005 19:40:22 +0200, Grzegorz Niemirowski wrote:

> Nie wiem, chyba nie.

Nie ma czegoś takiego jak partycje swap w Windows, ale można rozłożyć
swapfile na kilka dysków, same dane mozna rozłożyć na dyski używając
stripped volume, spanned volume , RAID-5 itp. Nie jest to LVM ale działa.
Jeśli chciałbym pełnego LVMa z nowoczesnym systemem plików (przy którym
notabene ReiserFS się chowa) użyłbym Veritas Filesystem (VxFS).

--
Pozdrawiam
Piotrek