Re: Apache 2 pod Windows i SSL

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 19:42:19 MET DST

Rafal 'Raf256' Maj <spam@raf256.com> napisał(a):
> Chyba "dosyc" pozno po pierwszym odkryciu tej dziury?

Nie wiem kiedy było odkrycie ale nie słyszałem aby opóźnienie było dużo. Z
resztą zdecyduj się czy mówisz o odkryciu dziury czy o blasterze. Jak
blaster wyszedł to patch już był i rozprzestrzenienie się blastera jest
tylko i wyłącznie "zasługą" leniwych userów.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/