Re: w2k3 - nie loguje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 18:24:42 MET DST

Użytkownik "Ci" <limak_84@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d38u31$1q8s$1@news.mm.pl...
> Czytalem tamten tekst. Mam dzialajacy win98 na jednej partycji.
> Moge z niego dostac sie do rejestru w2k3?? Jest jakas metoda,
> pisales tam ze poprzez regedt32 ale nie ma tego programu w 98.

Niestety nie. Rejestr W2k3 może być edytowany wyłącznie z poziomu
edytora rejestru innego W2k3. Proponuję Ci postawić obok tego systemu,
co już masz, drugie W2k3 (na przykład na którejś z partycji z danymi)
i spod niego załadować do edycji plik rejestru uszkodzonego systemu.
Poszukaj tam i zmień na "krótką" wartość wpisu Userinit, tak jak
pisałem o tym w tamtym wątku. Potem - po uruchomieniu i zalogowaniu
się do naprawionego systemu - sprawdź, jaką masz teraz przydzieloną
literkę partycji systemowej, i zmień ją w razie potrzeby na właściwą w
kluczu HKLM\System\MountedDevices.

P.S. Pisz pod cytatami, tak jak się to przyjęło na newsach.
Zapomniałem już wcześniej zwrócić Ci na to uwagę.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/