Re: blokada pobrania sp2 do winxp

Autor: pb2004 <pb2004_at_niema.adresu.com>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 17:45:34 MET DST

michu wrote:

> kijowo :-\
> Znalazłem info, że program który naprawia połącznie to xp-antispy,
> i że trzeba w nim zwięszyć maxymalną ilość otwartych jednocześnie
> połaczeń. W emulu mam conection limits: 5000, czy w antispy mam
> dać powiedzmy 6000 żeby jeszcze oprócz emula inne rzeczy działały?
> ten sp2 ustawia po zainstalowaniu 10 Czemu tak mało?
> michu

Nie. SP2 limituje półotwarte połączenia czyli takie które są w trakcie
nawiązywania. W ciągu sekundy (chyba) aplikacja nie może próbować się
łączyć z więcej niż tymi 10 hostami. Limit ten w przypadku korzystania z
sieci p2p dla wygody można zwiększyć do 50 lub 100 (tyle o ile pamiętam
poleca xp-antispy).

--
PeterB