w2k3 - nie loguje

Autor: Ci <limak_84_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 15:05:00 MET DST

Mam 2 systemy (w sumie 3 :) ) ale te istotne to w2k3 i 98. Z obrazu
wczytalem na nowo 98, odzyskalem menu wyboru systemu. Wszystko jest oprocz,
w2k3.

--> Podczas logowania pisze ze sie loguje, a zaraz zapisuje ustawienia i
powraca do okienka logowania. <--

Znalazlem na supporcie info na ten temat ale cos nie bardzo moge z tym
dojsc. Np. pisze mi zebym w konsoli odzyskiwania skorzystal z funckji SET
(domyslnie jest wylaczona) zeby ja wlaczyc musialbym sie zalogowac i
odznaczyc odpowiednia zasade zabezpieczen("Konsola odzyskiwania: zezwalaj na
kopiowanie na dyskietke oraz dostep do wszystkich dyskow i folderow"),
przeciez nie mam dostepu.

Moze zna ktos jakas skuteczna metode na naprawienie tego problemu???

pozdrawiam