Re: Lamerskie, kolejność zasad w GPO

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 19:14:03 MET DST

"Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> wrote in message
news:d3677u$2e0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nie musimy. Mogę spokojnie wywalić Default Domian GPO i dalej żyć. Ważne
> jest, gdzie GPO jest podpięte, a nie jak się nazywa :)

Co kryje się pod określeniem "wywalić"? Usunięcie linka jak sądzę?
Oczywiście, można (jak i wiele innych rzeczy :), tylko.... po co? Default
GPO zaraz po utworzeniu ma niemalże 100% (oprócz haseł, kerberosa i PKI)
opcji w stanie "Not configured", wywalanie więc niejako mija się z celem...
:)

BTW: Jak często zdarza Ci się "wywalać" Default Domain GPO" w środowiskach
produkcyjnych? ;)

--
Darek (DAKOTA)