Re: Apache 2 pod Windows i SSL

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 14:28:10 MET DST

On 8 Apr 2005 11:24:59 GMT, Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> marcs@no-spam.trapu.poczta.onet.pl news:d35683$3pt$1@news.onet.pl

> Nie wiem jak ostatnio, ale z tak oczywistymi rzeczami jak chociazby lepszy
> system plikow (szybki jak reiserFS chociazby), czy tez prawa plikow zarowno
> w zwyklym trybie chmod (np niektore skrypty moge tego uzywac), po bardziej
> zaawansowane rzeczy (odpowiedniki ACL), czy inne sym/hard linki - nie ma z
> tym zadnego problemu?

Proszę bardzo - VxFS dla Windows (dla linuksa też jest), prawa masz za
pomocą ntrights i uprawnień do plików, skrypty pisze się pod konkretny
system a nie tak by "działały na wszystkim" więc to argument żaden. Linki
załatwiasz programem junction. Jeszcze jakieś argumenty?

--
Piotrek
P.S. Już na pl.pregierz Cię zarzucono argumentami, a Ty dalej swoje. Nie