Re: problem z udostepnieniem internetu...

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 12:20:15 MET DST

> Tu zrobiłeś błąd. Bramę wpisuje się na klientach, a nie na serwerze.
> Popatrz w obrazki na tej stronie:
> http://windows.online.pl/alchemia/ics.htm

Dzieki za pomoc. Wczesniej probowalem zostawic puste miejsce w miejscu bramki
w polaczeniu lokalnym i bylo to samo. No ale teraz dla pewnosci zrobilem to
jeszcze raz. No i niestety nic nie dalo. :( Jednak na stronie, ktora podales
przeczytalem, ze wpisujac "ping numer_dns" powinienem dostac odpowiedz.
Wpisuje wiec:
ping 217.30.129.149
i nic.
Wpisuje tez:
ping 217.30.137.200
i tez nic.

Powinna byc jakas odpowiedz? Takie numery DNS mi podali ci co zakladali siec.
To moze byc przyczyna niedzialania sieci na komputerach ktorym jest
udostepniany internet? No to wobec tego jak to mozliwe, ze na komputerze,
ktory udostepnia siec internet dziala? Przeciez te DNSy nie odpowiadaja.

Jak widac nie jestem specem w tych sprawach. :)

Pozdrowka
Mariusz