Re: WinXP - buforowanie *.exe

Autor: mccoy <mccoy_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 12:11:00 MET DST

Cezary Ambroziak <ambrozic@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Może wyłącz antywirusa?
hmm... ten sam plik na komputerze (o sporo słabszej konfiguracji) z Win98
ładuje się w ciagu kilku sekund,

w komputerze z XP: CD-ROM na pewno w DMA, po przekopiowaniu z CD na dysk
sytuacja analogiczna, mieli, mieli...
antywirus chwilowo wyłączony na czas instalacji...
zachowuje się podobnie ja w przypadku ładowania podglądu AVI, z tym że tamto
dawało się wyłączyć modyfikując rejestr