Re: WinXP - buforowanie *.exe

Autor: mccoy <mccoy_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 11:35:24 MET DST

Tomasz Onyszko <gekkon@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> A mozesz mi powiedziec co rozumiesz przez buforowanie exe ? bo ja sie z
czyms
> takim pierwszy raz spotykam

witam
może rzeczywiście niezbyt precyzyjnie napisałem...sytuacja jest następująca:

po włóżeniu do napędu płyty z grą, gdzie plik setup ma postać pliku exe o
objętości około 700 MB windows zachowuje się jakby próbował załadować cały
ten plik do RAM-u i swap-a, czyta płytę CD przez kilkanaście minut zanim
uruchomi instalator z CD. Zachowuje się podobnie jak w przypadku ładowania
podglądu dużych plików avi.