WinXP - buforowanie *.exe

Autor: mccoy <mccoy_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 11:19:12 MET DST

witam

Czy w Windows XP jest możliwość wyłączenia buforowania (zmiana domyśnej
akcji?) dla plików *.exe?

Chodzi mi o duże pliki archiwów z takim rozszerzeniem, które komputer bardzo
długo otwiera - (nawet kilkanaście minut!) zanim właczy się instalator -np.
po włążeniu CD z grą, gdzie setup ma postać pliku exe o objetości 700 MB

ps. oczywiście przeszukałem archiwa usenetu i googlowałem...

pozdrawiam
mccoy