partycja ntfs

Autor: wow <wybranyprzezlos_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 01:00:40 MET DST

Witam nie mam oryginalnej wersji Partition Magic 8.0 a chce podzielic moje
60GB C: pod WinXP (NTFS) na kilka partycji bez formatowania dysku i bez
utraty danych oczywiscie. Poleccie prosze jakis sprawdzony freeware do tego
celu, no ewentualnie moge skorzystac z jakiegos triala a mozliwoscia
wpisania seriala. Bo w tej wersji co ja mam PM8.0(built 1242) i która jest
wszechobecnie dostepna nie moge znalezc miejsca gdzie moge wklepac seriala.
Do rejestru tez próbowalem.