Re: Pozeranie miejsca na part. systemowej

Autor: PshemeK <pshemek_at_op.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 22:53:21 MET DST

Michał Kornacki napisał(a):
> Witam
> Jestem nowy na grupie wiec jesli juz bylo to nie odsylajcie mnie z niczym bo
> znalezc nie moge...
>
> A wiec tak - Komp to Toshiba Satellite L10-119 a system to oryginalnie
> dodany WinXP Home. Partycja systemowa ma 5GB pojemnosci, system plikow to
> NTFS. Problem jest taki ze z partycji gina megabajty i Win sie wywala -
> wszystkie pliki na partycji razem waza ok 2GB( gdyz caly soft jest
> instalowany na innej partycji (ta jest przeznaczona tylko dla windows)) lecz
> system pokazuje tylko 190MB wolnego miejsca (wiec 3Gb wcielo!!!) i zadne
> [...]

Sprawdź sobie, czy nie masz czasem włączonej hibernacji w zarządzaniu
energią. Pewnie masz, bo w laptopach to często spotykane.
W przypadku WinXP za zżeranie pamięci odpowiedzialna jest też funkcja
odzyskiwania systemu. Ja u siebie dawno wyłączyłem i robię obrazy
ghostem co jakiś czas.

Pozdrawiam

PshemeK