Problem z partycjami !

Autor: Kris W. <nolde_at_op.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 18:36:47 MET DST

Problem z partycjami !

Mam pytanie czy istnieje jakiś program (lub inny sposób ) do "naprawy "
partycji zainstalowanych na kompie tzn .
partysje działają dobrze i są widoczne na komputerze jako dyski twarde
(spełniają w pełni swoje funkcje tzn. kopiowanie danych ,przechowywanie ich
itd) ,ale problem tkwi w tym jak mi się zdaje że jest ich sporo :
C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M.... ok.180GB
(trzy fizyczne dyski twarde ..120 GB,40GB,20GB). A tworząc wyżej wymienione
partycje(ranish partition manager) oraz instalując dwa systemy na jednym
kompie sporo namieszałem . Jeden z systemów zamiast na partycji C
zainstalował sie na D itp ...... i tu dochodze do sedna... chciałem
zmienić litery dysków( w Magic Partition Manager) ale po uruchomieniu
programu okazuje się że nie widzi on żadnych partycji na dwóch fizycznych
dyskach !!! (jakieś błędy). Niemożna uruchomić także programu Norton Ghost 9
(chyba z tego samego powodu),także Paragon Partition Manager nie pokazuje
żadnych partycji na dwóch dyskach ( a przecież system je widzi tzn. Windows
XP pro.) :-(

Może ktoś ma jakieś sugestie w tej sprawie .....................
pozdrawiam Kris W.