Re: WinXP - problem z kluczem sprzetowym w Symfonii

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 09:22:37 MET DST

shebang <peres_wytnij@wytnij.poczta.onet.pl> wrote in message
news:agutcwig1yrm.112stegr1td47$.dlg@40tude.net
> No dziekuje bardzo za odkrycie :/

Porada była jak najbardziej na miejscu.... Chyba że telefon do producenta
był jedną z pierwszych czynności jakie wykonałeś po zaistnieniu problemu i
producent nie pomógł. Nawet jeżeli tak było, to wypada o tym napisać.
W ogóle, to ilość informacji jaką podałeś, powala wręcz z nóg... ;)

--
Darek (DAKOTA)