problem z siecią

Autor: Siutek <siutek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 16:38:50 MET DST

Mam problem z uzyskaniem transferu wyzej 50 KB/s.

Komputery w sieci lokalnej sa widoczne, ale brak mozliwosci
przelagadania udostepnionych w nich zasobow. Osoby z sieci LAN moga
korzystac z moich danych (transfer UL po pare MB/s) natomiast ja nie
moge zadnych.

Na kazdej z trzech kart sieciowych jest to samo. Dodatkowo zauwazylem ze
skrypt php wykrywa adres ip jak 127.0.0.1 (czyli petla zwrotna)
natomiast komenda ipconfig /all wykrywa takie ustawienia jakie powinny byc.

Reinstalowalm system.. nic nie zmienilo. Instalowalem i konfigurowalem
karty sieciowe od poczatku. Bez powodzenia. Podczas zamykania systemu
czesto pojawia sie komunikat stopu BAD_POOL_CALLER (pisze z glowy, ale
nie jestem pewny)

System mam juz ponad 3 lata. Wydajnosc jest bardzo dobra chociaz katalog
/winnt ma prawie 2GB, ale bez sieci nie da sie zyc zwlaszcza jak sie ma
dostep do 10 mb/s.