Re: Win2000 - strategia zapisu

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 12:23:46 MET DST

news:d30ak8$r64$1@polsl.gliwice.pl...

> Nie włączyłeś sobie przypadkiem opcji ignorowania informacji
> MIME w wiadomościach? Wtedy by czytnik wymuszał Ci ISO na

Ok. Sprawdzę, jak wrócę do domu. Piszę teraz z innego komputera.

> Ale synchroniczna praca (natychmiastowe zapisywanie każdej
> zmiany na wszelki wypadek) może go spowolnić kilkukrotnie.

Zdaje sobie doskonale z tego sprawę.
Jedynym urządzeniem zewnętrznym podłączanym do tego komputera jest PenDrive
i się to nie zmieni. Kupiłem go aby wyeliminować ciągle padające dyskietki a
potrzebuję kilkanaście razy w czasie pracy przenosić plik lub kilka plików
(po kilkanaście, kilkaset kB) w obie strony (nie mogę spiąć siecią obu
maszynek).
Komputer w dodatku jest wiekowy i strasznie mułowaty (ten z Win2k jak na
złość) i cała operacja zanim zareaguje na kliknięcie, otworzy okono i tak
dalej trwa około 15 sekund. Cyfra może mała, ale po pewnym czasie zaczeło
mnie to... denerwować. Chyba mnie rozumiesz?

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.