Re: problem z hdd

Autor: Paweł I <paweli[skasuj>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 09:43:54 MET DST

> A może weź pod uwagę wielkość klastra na dysku - jeśli masz klaster
> np 4KB to plik o wielkości 7KB zajmie tyle samo miejsca co 5KB - 2
> klastry
> I mimo że jakis soft do pokazywania wielkości plików pokaże
> sumarycznie 12KB dla tych dwóch plików to w rzeczywistości zajmą one
> 16KB.
> Dla dużej ilości plików może "zagubić" się nieco danych. Ale 6.6.GB to
> trochę za dużo ...
> Poza tym dysk 40GB to w teorii 40GB :)
> Logicznie to 40*1024*1024*1024 bajtów, handlowo to 40*1000*1000*1000
> [...]

Faktyczna wilekosc dysku to 74.4 GB, ale jam mam 3 partycje, wydaje mi
sie ze partycje maja prawidłową wielkosc, teaz wyslalem o tych
kalstrach ale ponad 10 GB na 3 partycjach to jednak za dużo, NSW 2003
instaluje stsndardowo Protected Recycel Bin, ale ja czeso usuwalem
pliki z tego "dodatkowego kosza", po ponownej instalacji systemu nie
mam Nortona

pozdrawiam
Pawel