Problemy z udostępnianiem w Windows 2000

Autor: marcolphus <nie.musisz_at_znac.mojego.maila>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 09:01:48 MET DST

Mam dwa problemy z systemem Windows 2000 Prof.

1. Na kompie z Windowsem 2000 udostępniłem dwa foldery i drukarkę. Na
pozostałych komputerach jest Windows 98 SE. I, o dziwo, z kompów z Win98
widać tylko drukarkę i 1 (słownie: jeden) folder z kompa z Windowsem 2000.
W czym problem?? Ten jeden folder jest całkowicie dostępny, można z niego
kopiować, ale ten drugi jest nawet bardziej potrzebny... Próbowałem nawet
wyłšczyć ten jeden widoczny folder i nic...

2. Foldery udostępnione na kompach z Win98 sš chronione hasłem. Problem w
tym, że Windows 2000 nie pamięta tych haseł i za każdym razem po włšczeniu
kompa trzeba je wpisywać. Co zrobić, aby pamiętał?? Czytałem na necie, że
trzeba dać DisablePwdCaching=0, ale w rejestrze nie ma takiego klucza.
Dopisałem go, ale to nie zmienia niczego...