WinXP Prof. Zapora systemowa nieaktywne

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 18:22:32 MET DST

Witam!
Zauwazyłem ostatnio, że nie jestem w stanie dodać żadnego programu do
wyjątków zapory systemowej WinXP. Opcja dodaj program jest nieaktywna.
Czy wiecie dlaczego i jak ją uaktywnić???

Mam programy, które muszą znaleźć się na mojej liście wyjątków, podczas ich
uruchamiania system daje komunikat, że zapora systemowa zablokowała niektóre
funkcje tego programu i że administrator moze to odblokować. Ale ja jestem
administratorem tego kompa i mam opcje dodaj program do wyjątków
nieaktywną..!!!??

Opcja dodaj port jest aktywna.

Prosze o info i pozdrawiam

Andrzej