Re: Rodzaje pamięci

Autor: Michał Biek <mb_at_coi.pw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 18:15:22 MET DST

NewsAgent as Radosław Sokół via <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> with the tick
<news:d2u574$n7u$1@polsl.gliwice.pl>:

> Ja nie piszę o jakiejś tam ogólnej wirtualizacji. Ja piszę
> tylko i wyłącznie o wirtualizacji pamięci, czyli o mechaniz-
> mach pamięci wirtualnej. Nie mieszaj tu innych technik wir-
> tualizacji.

Piszesz o czym chcesz pisać, ale nie znaczy to, że masz oczywistą rację.
Już 2x dowiodłeś, że tworzysz teorię słusznej racji i odpowiedzi na
potrzeby chwili. Nikt nie pytał o mechanizmy pamięci wirtualnej ino o
*różnice* między 3 pamięciami. A termin _wirtualizacja_ został użyty przez
Ciebie równie sucho jak i terminy w Subject/body Marcina. Gdyby nie
prelekcje to nikt nie zorientowałby się, że piszesz/piszecie OT.
A może jednak chodzi(ło) Marcinowi o np.:
1. wirtualizację symetryczną zwaną wirtualizacją "in band"
2. wirtualizację asymetryczną zwaną wirtualizacją "out-of-band"
                                       ? ;-)
Wobec pisania fachowo o wirtualizacji pamięci pozostawiam przy nadziei na
banany outsiderów vel Dakota, bo bez zmian jest i na razie będzie to, że:
"Pamięć wirtualna - technika pozwalająca emulować większą ilość pamięci
operacyjnej na urządzeniach pamięci masowej np. na HDD."
http://tinyurl.com/2ghp5
http://tinyurl.com/22dcb
http://tinyurl.com/55r46
http://tinyurl.com/3m47b