Re: Rodzaje pamięci

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 15:46:34 MET DST

NewsAgent as "Radosław Sokół" via <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> in the
thick of news:d2u2dh$m01$1@polsl.gliwice.pl
> [...]
> Pytał się o suche terminy bez kontekstu, więc nie można
> zakładać czy coś miał na myśli, tylko podać ich znaczenie
> zgodnie z teorią. Pewnie chciał się dowiedzieć i nauczyć,
> a w takich przypadkach należy podawać dokładne informacje,
> a nie powszechnie przyjęte półprawdy.

Wiesz co przyjacielu!, dalsza wymiana zdań chyba mija się z celem.
Pojęcie - definicja suchego terminu: pamięć wirtualna, która objawiła
się jako wirtualizacja jest wieloznaczne i zawiera w sobie to co ja
napisałem i co inni napisałi. Wystarczy spojrzeć po prostu do siakieś
lepszej encyklopedii technicznej/informatycznej w jęz. ang.
(virtualization)
Jedno znaczenie nie jest żadną półprawdą, ino jest niezupełnym
opisem/wyjaśnieniem.znaczeń inkryminowanego terminu lub innym
podejściem/interpretacją.

P.S
Jak się ma "prawdziwa" wirtualizacja np. vide: http://tinyurl.com/3mt4l
do pamięci fizycznej i stronicowania to możesz łaskawco nam nadal pisać!
:-).

--
Można opuszczać wiadra w głąb pustych
studni i zestarzeć się nic z nich nie wyciągając.