Win2000 - strategia zapisu

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 14:58:20 MET DST

Witam

Czy można zmusić jakoś Windowsa 2000 aby stosował strategię zapisu do
urządzeń wymiennych (PenDrive pod USB) taką jak standardowo ma Windows XP -
"optymalizacja szybkiego kasowania"?

W WinXP wystarczy aby zakończyło sie kopiowanie czy zamknięcie aplikacji i
pliki są na penie.
W Win2k denerwuje mnie już "bezpieczne usuwanie sprzętu" a bez tego często
po prostu po wyjęciu pena nie mam plików na nim mimo że pozamykałem
aplikacje. W WinXP jeszcze mi się to nie zdażyło.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.