Re: Polaczenie RDP

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 13:02:20 MET DST

Użytkownik "Paweł Skonecki" <pawelskonecki@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d2r3gk$dbk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ile naprade zajumje sesja RDP ???? i ile sesji mozna bedzie zestawic na
> laczu 128 kb/s . nie musza koniecznie pracowac w full color.

do przedpiszczców dodam tyle, że komfort pracy mocno zależy od rodzaju
uruchamianych aplikacji (a w zasadzie ich GUI). "Czyste" okna windowsa (np
eksploratora) odrysowują się całkiem rześko, ale gdy aplikacja ma na
przykład "user definied backgroud" a ktoś ustawił tam sobie obrazek to już
porażka... Natywne elementy GUI windows przechodzą znacznie lepiej od "nie
natywnych". Mam wrażenie, że z takimi rzeczami lepiej radzi sobie PCAnywhere

Pracowałem na łączu modemowym, 33,6 kbps

--
pozdrawiam,
Paweł Filipiak, gg 2791867