hmm...zniknal cd-rom

Autor: Marek Lubiński <maro888_at_no.spam.wp.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 12:12:27 MET DST

Witam,
Mam taki oto problem. pewnego dnia zniknal userowi CDROM z mojego komputera
(Windows 2000). Nie widac go takze w Computer Management->Disk Management
(widac tylko dysk twardy), natomiast w DEVICES widac ze jest zainstalowany i
"working properly". CD dziala, bo startuje system z plyty bootowalnej.
Nie mam kompletnie pojecia jak to sie stalo i gdzie szukac rozwiazania.
Jesli ktos spotkal sie z tym problemem, prosze o pomoc :-)
Pozdrawiam