Re: dhcp niecodzienne

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 14:24:46 MET DST

Newspupil as "Akeem" via <akeemek23@hotmail.com> in the thick of
news:d2qvgb$gnj$1@nemesis.news.tpi.pl
> dokladnie tak tj wpisuje adresik np 192.168.0.175 maske itp daje
> zastosuj a tu dupa , nie ma polaczenia a na zakladce znowu pojawia sie
> dhcp zaznaczone i o to wlasnie chodzi , komp to laptop IBM t21 na
win2k sp4

Napisz zatem również czy chodzi o połączenie peer2peer, LAN, czy
internet.

P.S.
Łącząc się przez providera używającego serwera DHCP Twoje "IP palce" są
chyba za krótkie ;-). W sytuacji jw. zawsze będziesz miał aktywny DHCP
(serwer providera).

--
To czy człowiek jest inteligentny poznaje
się po jego odpowiedziach.