pamiec nie moze byc write :(

Autor: Akeem <akeemek23_at_hotmail.com>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 11:11:56 MET DST

Witam

Walcze z problemem juz od 27 03 ( postowalem juz nt temat ) ale
odkrylem cos dziwnego , otoz wywala mi ten blad tylko wtedy kiedy
probuje wejsc do otoczenia sieciowego do np grupy ( praca ). Wyswietal
mi wtedy ze pamiec nie moze byc "read". Ale odkrylem ze to nie wszystko
otoz jak odpalam np w explorerze adres sms.pl to wywala identyczny blad
, ale jak napisze http://sms.pl to wtedy bledu tego nie ma zawsze wyala
sie tylko explorer.exe - zaden inny program.
Teraz tak pamiec sprawdzilem testem x86 szedl przez cale 24 h i nic nie
wykryl , podmienialem pamiec z innego kompa , doinstalowalem sp2 ( choc
jestem sceptyczny co do tej poprawki ) hmm i juz nie wiem co moze byc
przyczyna .
Co dziwniejsze jest to jakas regula bo zawsze jak wpisuje sie goly adres
IP w przegladarce , lub ktorykolwiek z elementow windowsa odwoluje sie
do czystego adresu ( czyli np 192.168.0.1 bez http:// )to wtedy sie
wywala - przetestowalem to na streamingu sieciowym wpisujac adres
servera steamu w WMP 10 i stalo sie dokaldnie to samo , czyli pamiec nie
moze byc "read" i to mnie dziwi ze wywala tylko przy wpisywaniu adresow
IP lub adresow bez www.
Co to moze byc ??

akeem