Plik SAM prosba o szybka pomoc

Autor: Marcin P <trancemaster_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 12:19:04 MET DST

Witam
Ostatnimi czasy zaczalem sie z ciekawosci bawic wszelakimi zabezpiczeniami
systemow informatycznych i tak wlasnie dobrnalem do pliku SAM w ktorym
wiadomo co sie znajduje. I tak wlasnie wpadlem na pomysl zalozenia sobie
hasla przy starcie systemu i zobaczenia co sie stanie po usunieciu tego
pliczku ( dodam ze z katalogu tez go usunalem \system32\repair i niech nikt
nie pyta czy zrobilem sobie kopie zapasowa :( ) oczywiscie pod nadzorem
innego systemu. I z tego co wyczytalem z literaturze to haslo powinno
zniknac razem z zalozonymi kontami. I tak sie stalo ale razem z tym "zanikł"
mi te tak powiem dostem do mojego systemu co objawilo sie komunikatem cytuje
"Zainicjowanie Menadzera kont zabezpieczen nie powiodlo sie z powodu
nastepujacego bledu:urzadzenie podlaczone do komputera nie dziala.Stan bledu
0xc0000001. Kliknij ok aby zamknac system i uruchomic go jeszcze raz. I
pytanie czy ratuje mnie jedynie reinstalacja???Dodam ze pracuje na win xp SP
2

pozdrawiam

Marcin