Re: Shift+Delete nie wystarczy !!!

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 10:02:40 MET DST

kontener wrote:

> Czy ktoœ mo¿e z szanownych grupowiczów zna jakiœ sposób usuwania
> danych tak aby byæ na 100% pewnym ¿e nikt póŸniej ich nie odzyska,

Znamy, znamy. Instalujesz sobie program, który usuwa dane przy pomocy
algorytmów zgodnych na przykład z DoD albo za pomocą algorytmu Guttmana.
Jest tego od cholery i trochę, wystarczy poszukać. Sugeruję proste
narzędzia, więcej fajerwerków nie znaczy lepiej. Ewentualnie możesz
wyczyścić wolne miejsce na dysku poleceniem cipher /w:<dysk> (Windows
2000 i późniejsze).

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl