Windows 2003 Server - wątpliwości dot. DNS

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 18:31:49 MET DST

Witam,
konfiguruję serwer Windows 2003 i mam wątpliwości dot. DNS.

O to one

Czy wielkość liter dla rekordów hosta (A) w DNS ma znaczenie ? Tzn. czy
Komputer1 = komputer1 = KomPUter1 i czy fabryka.local = FABRYKA.LOCAL ?

Mam w serwerze zdefiniowane dwie strefy wyszukiwania do przodu tj.
_msdcs.FABRYKA.LOCAL i FABRYKA_LOCAL i cztery strefy wyszukiwania
wstecznego tj.

0.in.-addr.arpa
127.in-addr.arpa
255.in-addr.arpa
51.168.192.in-addr.arpa

pododawałem rekordy hostów (A) do strefy FABRYKA.LOCAL i do
odpowiadające im rekordy PTR do strefy 51.168.192.in-addr.arpa

Teraz mam wątpliwości dot. tego czy muszę
1. dopisać rekordy hostów (A) do _msdcs.FABRYKA.LOCAL
2. dopisać jakieś rekordy SRV do którejś ze stref wyszukiwania do przodu
- tzn. w strefie _msdcs.FABRYKA.LOCAL mam rekordy SRV dla _ldap i
_kerberos wskazujące na główny kontroler domeny (na tej samej maszynie
jest zarazem zainstalowany serwer DNS).

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!