Re: Wirusy no problem!!!

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 15:16:56 MET DST

Kris W. napisał(a):
> Nie wiem czy kogoś to zainteresuje ale ja radze sobie z np .wirusami ,
> naglym padem Pc-eta (np złe sterowniki)-reinstalką systemu itd . itp.
> poprzez...............................instalacje dwóch systemów np.Win 98 i
> Win XP na kompie ...zaraz po ich instalacji będąc zalogowany do jednego np
> 98- robie kopie wszystkich plików i folderów XP-eka do jakiegoś folderu
> (kopiuj wklej)...... i na odwrut. Jak system padnie np XP wchodze do 98 i
> zamieniam wcześniej skopiowane pliki do wyboru np folder system32 (lub
> poprostu wszystko :-) to super szybka reinstalka czysty MATRIX
> [...]

Wszystko byłoby fajnie ale widzę dwie wady tego rozwiązania(przy czym
jedna wynika z drugiej):
-System rodziny NT musi być postawiony na partycji FAT bo z dostępem do
NTFS spod tego systemu jest pewien problem
-drugi system(partycja na której się znajduje) jest widoczny przez
pierwszy czyli teoretycznie podatny na zarażenie wirusem grasującym po
pierwszym systemie.

Rozwiązanie zaproponowane przz Ciebie można zmodyfikować - kopiujesz
cały system na płytę(y), ściągasz jakiegoś Linuxa typu Live-CD, w razie
draki uruchamiasz go i kopiujesz pliki z kopii systemu. Warunek - musisz
mieć dwa napędy CD/DVD.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066