Re: 2 systemy na 1 partycji [WIN 2000 & 98]

Autor: Krzysztof Wolski <wloczykij78gumkamyszka_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 15:26:30 MET DST

Wiktor S. napisał(a):

> [...]

Nigdy nie miałem tego typu kłopotów. Może dlatego, że oba systemy
służyły do zupełnie innych celów i programy mi się nie powtarzały. Z
tych co się powtarzało, co był Office. Temu wystarczyło naprawe zrobić
jak pamiętam.

> Nie podoba się nawet programom Paint i Write, które są standardowo w
> katalogu Program Files a nie Windows.

A to ciekawe, bo z tego co widzę, u mnie na 2000 Paint i Write są
standardowo w katalogu C:WINNT/SYSTEM32...

> Próbowałem instalacji w obu kolejnościach i zawsze drugi psuł ten pierwszy.

To dziwne, bo u mnie nigdy nie psuł (wystarczy uważnie czytać to co mówi
instalator, a ten standardowo robi upgrade 98 do 2000). Hulało bez
problemów.

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"