Re: dhcp niecodzienne

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 09:28:48 MET DST

Newspupil as "Akeem" via <akeemek23@hotmail.com> in the thick of
news:d2h3v5$cr8$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam
> Po uprzednich poszukiwaniach na google itp itd nie znalazlem
odpowiedzi
> czemu nie moge wylaczyc dhcp w ustawieniach karty sieciowej hmm co
> lepsze recznie wpisuje adresy i daje ok po czym jak sprawdzam ponownie
> ustawieniach tcp/ip dalej mam dhcp co robic ?
> Win2k prof

Hi!
Rozumiem, ze chodzi o IP dynamiczny, a nie staly. Zatem:
1. Aby wylaczyc DHCP nalezaloby IMHO wylaczyc karte sieciowa :-)
2. Wylaczenie karty sieciowej spowoduje niemozliwosc uzyskania IP z DHCP
serwera ISPa
3. lub codzienne DHCP! Ogólnie np.wg http://tinyurl.com/54lnb

P.S.
Otrzymywany/uzyskiwany/posiadany IP zwiazany jest (sztywno;-) z adresem
MAC eth0...

--
Walczac o lepsze, dobre niweczymy.
W. Szekspir