Re: Zastanawiaj się szybciej W2003 Serwer :)

Autor: Golibroda <brak_at_adresu.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 11:46:55 MET DST

> Co to znaczy odinstalowalem role - usunales AD z serwra i wypromowales go
> ponownie? Jezeli tak to czy w chwili promowania serwera do roli kontrolera
> adres DNS Servera ustawiony byl w konfiguracji TCP\IP karty tego serwera
> na
> jego adres? Jezeli tak to kreator AD powinien wyjkreowac odopwiednie
> rekordy itp

Nie, odinstalowałem rolę serwera DNS a potem zainstalowałem ponownie z
kreatora, Kontrolera domeny i AD nie ruszałem. A może przed instalacją
serwera DNS w TCP/IP jako preferowany adres ustawić adres serwera i dopiero
zainstalować serwer DNS.................chyba,że coś niejasno tłymaczę albo
nie rozumiem :(

> OK, proponuje ci - usun role kontrolera zserwera, przejdz do zarzadzania
> serwerem DNS i posprzataj to co tam bedzie czyli ewentualne stare strefy
> itp.
> Upewnij sie ze masz dobrze skonfigurowany adres serwera DNS, wypromuj
> ponownie
> serwer do roli kontrolera.

No tutaj jest problem, nie mogę już usunąć kontrolera domeny z serwera
(wszystko tam skonfigurowane-usersi grupy a na tej podstawie udostępnienia
zasobów) moge tylko powalczyć z DNS (a czy on mi jest potrzebny ??)

Co proponujesz ??

P.